dinsdag 26 juli 2016

Borduren en Granola

Ik wil al een hele tijd een make-up tasje haken. Ik weet ook precies wat ik wil. Een mooi tasje met bloemen, liefst rozen. Ik dacht dat het met de tapestry techniek wel zou lukken. Het is een techniek waar je met 2 kleuren werkt en de tweede kleur inhaakt. Via Pinterest had ik een hele mooie roos gevonden. Ik had nog wat katoen garen liggen en ging aan de slag. Maar door dat je de tweede draad door het haakwerk ziet lopen, vind ik het niet mooi. Tapestry is niet mijn ding. Door op zoek te gaan naar een leuk bloemenpatroon, heb ik op de site van www.borduurbloempje.be het volgende borduurpakket gevonden.


Ik vind het prachtig. Het is 13 x 18 cm groot. Ik heb het onmiddellijk besteld. Ideaal dus om mijn make-up in op te bergen. Hopelijk is het snel hier,  zodat ik er aan kan beginnen.

Wat betreft het haken, ben ik nog steeds bezig met het deken "Last Dance on the beach". Heel leuk om te doen. Het is een groot project, dus ik zal er nog wel enige tijd mee bezig.

Naast het handwerk, heb ik me deze week wat toegelegd op gezonde voeding. Ik vind het belangrijk om me goed te voelen en energie te hebben. En nu zeker met mijn revalidatie. Mijn lichaam verdient alleen maar het beste. Volgens mij, eet ik wel gezond en gevarieerd,  maar het kan altijd beter. Met 3 kinderen in huis, is het wel niet altijd makkelijk om mij bij enkel "gezonde voeding" te houden en zeker niet als ze zin hebben in fritjes van de frituur :-). Ik kan zo moeilijk weerstaan :-).

In mijn zoektocht naar gezonde receptjes kwam ik op de site terecht van de hapjesprincess. Zoveel leuke,  eenvoudige gezonde gerechten. Echt de moeite. Ik ben niet bij de pakken blijven zitten en heb onder andere granola gemaakt. Ik kijk al uit naar het ontbijt morgenvroeg. Mmmmm !!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten